Dyrektor przyjmuje w sprawie skarg i wniosków:
we wtorki w godzinach 14:00 – 15:00
Osoby niepełnosprawne w sprawie skarg i wniosków
przyjmowane są przez Dyrektora Szpitala,
lub osobę przez niego upoważnioną,
w Pokoju Obsługi Pacjenta – Statystyka Medyczna (parter)
PEŁNOMOCNIK DS. PRAW PACJENTA
dr Teresa Rzeszkowicz-Wasilewska
- wtorek 12.00 – 13.30
piątek 13.00 – 14.30
lub pod numerem telefonu 22 33-55-364 lub 204
Do zadań Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta w szczególności należy:
- Czuwanie nad przestrzeganiem praw pacjenta w Szpitalu,
- Przyjmowanie skarg, wniosków oraz pochwał od pacjentów i ich rodzin,
- Analizowanie skarg i wniosków,
- Rozwiązywanie bieżących problemów zgłaszanych przez pacjentów i ich rodziny,
- Podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacji tego wymagających związanych
z realizacją praw pacjenta, - Stały monitoring realizacji praw pacjenta,
- Współpraca z Kierownikami oddziałów i Kierownikami komórek organizacyjnych Szpitala w zakresie przestrzegania praw pacjenta,
- Zapewnienie pacjentom i ich przedstawicielom ustawowym dostępu do informacji prawnej i wskazanie trybu interwencji w przypadku naruszenia praw pacjenta,
- Udzielenie pomocy w sporządzaniu i złożeniu skargi do Dyrektora Szpitala lub innej instytucji.