Skargi i wnioski

To jest archiwalna wersja strony z dnia 10.02.2023, 00:00. Przejdź do wersji aktualnej.
Zmieniona z powodu: AKTUALIZACJA

Skargi i wnioski

SKARGA DO DYREKCJI SZPITALA

Dyrektor przyjmuje w sprawie skarg i wniosków:
we wtorki w godzinach 14:00 – 15:00

Osoby niepełnosprawne w sprawie skarg i wniosków
przyjmowane są przez Dyrektora Szpitala,
lub osobę przez niego upoważnioną,
w Pokoju Obsługi Pacjenta – Statystyka Medyczna (parter)

PEŁNOMOCNIK DS. PRAW PACJENTA

dr Teresa Rzeszkowicz-Wasilewska

KONTAKT

    1. wtorek 12.00 – 13.30
      piątek 13.00 – 14.30

    lub pod numerem telefonu  22 33-55-364 lub 204

    Do zadań Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta w szczególności należy:

      1.  Czuwanie nad przestrzeganiem praw pacjenta w Szpitalu,
      2.  Przyjmowanie skarg, wniosków oraz pochwał od pacjentów i ich rodzin,
      3.  Analizowanie skarg i wniosków,
      4.  Rozwiązywanie bieżących problemów zgłaszanych przez pacjentów i ich rodziny,
      5.  Podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacji tego wymagających związanych
        z realizacją praw pacjenta,
      6.  Stały monitoring realizacji praw pacjenta,
      7.  Współpraca z Kierownikami oddziałów i Kierownikami komórek organizacyjnych Szpitala w zakresie przestrzegania praw pacjenta,
      8.  Zapewnienie pacjentom i ich przedstawicielom ustawowym dostępu do informacji prawnej i wskazanie trybu   interwencji w przypadku naruszenia praw pacjenta,
      9.  Udzielenie pomocy w sporządzaniu i złożeniu skargi do Dyrektora Szpitala lub innej instytucji.


    Opublikował: Dariusz Cedel
    Publikacja dnia: 10.02.2023, 13:46
    Dokument oglądany razy: 385
    Podpisał: Dariusz Cedel
    Dokument z dnia: 10.02.2023